ترفند های خانه داری مدرن

راهنمای جامع خرید اینترنتی روتختی

خرید اینترنتی روتختی

خرید اینترنتی روتختی در زمان کنونی که بزرگترین فروشگاهها، فروشگاههای اینترنتی هستند مثل آمازون، علی بابا و فروشگاه اینترنتی ایرانی دیجی کالا و همچنین با توجه به ترافیک شهرهای بزرگ و راحتی خرید اینترنتی، طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. اما هنوز هم بسیاری از افراد نمیتوانند به خرید اینترنتی و فروشگاههای اینترنتی اعتماد کنند.

من در این مقاله مطالبی را عنوان میکنم تا با استفاده از آن فروشگاههای اینترنتی قابل اعتماد را تشخیص دهید و همینطور بدون اینکه روتختی را لمس نمایید متوجه شوید که روتختی ای را که انتخاب کردید باکیفیت است یا خیر.

اگر قصد خرید اینترنتی روتختی را دارید، توصیه میکنم که این مقاله را حتما مطالعه کنید.

چگونگی خرید اینترنتی روتختی

شما با یک سرچ ساده در گوگل می توانید طرح و رنگ روتختی دلخواهتان را بیابید. سایتهای مختلف روتختی موجود هستند که شما میتوانید روتختی خودتان را از آنها سفارش دهید. در بین این فروشگاههای اینترنتی، سرزمین خواب به علت داشتن این اعتقاد که ” اعتبار ما سرمایه ما است ” و اینکه در پی افزایش این اعتماد می باشد؛ محصولات مرغوب را با کمترین قیمت عرضه میکند. پیشنهاد میکنم شما هم از مزیتهای خرید اینترنتی از فروشگاه سرزمین خواب استفاده نمایید.

مزایای خرید اینترنتی روتختی

خرید اینترنتی

تخفیفهای ویژه

یکی از مزیتهای خرید اینترنتی، استفاده از تخفیف های ویژه آن می باشد، مانند ارسال رایگان یا هدیه ویژه در کنار محصول خریداری شده یا تخفیف کلی. این تخفیفها در فروش حضوری وجود ندارد.

دیگر برای دیدن محصولات نیازی نیست که ترافیک سنگین را تحمل کنید و با شرمندگی از فروشنده بخواهید که روتختی های بیشتری را باز کند و به شما نشان دهد؛ شما براحتی میتوانید در منزل هرتعداد روتختی را که دوست دارید در صفحه مانیتورتان ببینید و انتخاب مناسب تری داشته باشید.

قیمتهای بهتر

یکی از مزایای خرید اینترنتی، قیمت مناسب محصولات در مقایسه با خرید حضوری می باشد. در خرید اینترنتی روتختی میتوانید براحتی قیمت روتختی سایتهای مختلف را با هم مقایسه کنید و مناسبترین قیمت را انتخاب کنید. در خرید اینترنتی چون اجاره مغازه و هزینه آب و برق و گاز برای مغازه وجود ندارد، قیمت اجناس نسبت به مغازه ها پایین تر است.

امکان دیدن مدلهای بیشتر و مقایسه کردن چندین مدل روتختی

در خرید حضوری برای اینکه شما مدلهای متنوع روتختی را بتوانید ببینید باید به چند مغازه سر بزنید تا بتوانید تعداد بیشتری روتختی ببنید و مدل مناسب اتاق خوابتان را انتخاب کنید؛ اما در خرید اینترنتی با استفاده از یک گوشی میتوانید هم زمان از روتختی های چندین سایت دیدن کنید و با مقایسه جنس و کیفیت و قیمت آنها روتختی مورد نظرتان را بدون ذره ای عرق ریختن و رفتن در دود و آلودگی هوا، انتخاب کنید و براحتی خریداری کنید.

راحتی در خرید

اگر قصد خرید حضوری یک روتختی را داشته باشید، باید از قبل برنامه ریزی کنید که چه موقع بروید، به کدام پاساژ بروید، اگر مرکز خریدی که انتخاب کردید جای پارک دارد با وسیله نقلیه بروید و در غیر این صورت با وسایل نقلیه عمومی بروید و … اما در خرید حضوری کافی است یک گوشی دستتان باشد سپس در هر لحظه از شبانه روز بدون در نظر گرفتن ترافیک و جای پارک و آلودگی هوا و … خرید خود را نجام دهید. برای محاسبه قیمت نیاز نیست در صف صندوق بمانید فرآیند تسویه حساب در عرض چند دقیقه انجام می شود و در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود.

خرید بدون دردسر

احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای خرید بیرون از منزل رفتید و با کلی اجناس که قصد خریدشان را نداشتید به منزل برگشتید.

این اتفاق به این خاطر است که مغازه داران با استفاده از تکنیکهای فروش سعی میکنند مشتری را تحت فشار قرار دهند و اجناسشان را به هر عنوان که شده بفروشند.

اما در خرید آنلاین، میتوانید براحتی از خرید کالا صرفنظر کنید؛ بدون اینکه کسی شما را تحت فشار قرار دهد.

ضمانت بازگشت وجه

حتما شما هم در بسیاری از فروشگاه ها دیده اید که نوشته اند: “جنس فروخته شده به هیج عنوان پس گرفته نمی شود”

اما در خرید اینترنتی در اکثر فروشگاههای آنلاین، شما یک مهلت 7 روزه دارید که اگر کالای خریداری شده، دارای مشکل است آنرا عودت کنید و کالای مشابه دریافت کنید.

در خرید اینترنتی روتختی چطور به باکیفیت بودن آن پی ببریم؟

برای اینکه یک روتختی باکیفیت بتوانید انتخاب کنید؛ به این نکته حتما توجه داشته باشید که روتختی از دو جزء تشکیل شده است: الیاف و پارچه.

برای انتخاب یک روتختی باکیفیت باید اطلاعتان را درباره الیاف و پارچه بالا ببرید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. در سایتهای معتبر اطلاعات کامل درباره روتختی درج میکنند مانند: جنس پارچه، جنس الیاف روتختی، اندازه روتختی و کاور تشک و بالش و کوسن و قیمت که این اطلاعات، انتخاب را برای شما راحت میکند.

نکاتی که در خرید اینترنتی روتختی باید به آن توجه کنید

1- نوع روتختی: روتختی کاوری یا روتختی لحاف دار

اولین نکته که در خرید اینترنتی روتختی باید مدنظر قرار دهید این است که مشخص کنید میخواهید ست روتختی کاوری بخرید یا ست روتختی لحافی؟ برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید حتما مقاله ” ست روتختی کاوری بخرم یا لحافی ” را مطالعه کنید.

2- اندازه دقیق تشک برای انتخاب سایز روتختی

یکی دیگر از نکات ابتدایی در خرید اینترنتی روتختی این است که سایز دقیق تشک تخت را بدانید و فاصله روتختی تا زمین را هم مشخص نمایید تا بتوانیدروتختی مناسب را تهیه کنید. البته برای بدست آوردن اطلاعات کامل درباره این موضوع می توانید به مقاله ” سایز استاندارد روتختی چقدر است؟ ” در همین سایت مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی روتختی

3- انتخاب طرح و رنگ روتختی

حال نوبت به قسمت جذاب یعنی انتخاب طرح و رنگ روتختی رسیده است؛ برای این کار حتما به این نکته توجه داشته باشید که رنگ روتختی با توجه به رزولوشن و سایزهای متفاوت صفحه نمایش ممکن است متفاوت دیده شوند. همجنین به این نکته نیز توجه کنید که در عکسهای ژورنالی روتختی به علت نورپردازی، یکی دو درجه اختلاف رنگ ممکن است وجود داشته باشد. برای اطمینان بیشتر از رنگ روتختی میتوانید از فروشنده بخواهید تا عکس غیر ژورنالی روتختی را برایتان بفرستد.

4- کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با مشاوران فروش

در آخر اگر شما در مواردی شک دارید و دچار تردید شده اید، بهتر با مشاوران فروش سایت تماس بگیرید و سوالاتتان را از آنها بپرسید تا مطمئن شوید که روتختی ای را که انتخاب کرده اید برای تخت شما مناسب است یا خیر.

مشاوران فروش سایت سرزمین خواب آماده پاسخ دادن به سوالات شما و راهنمایی کردن شما می باشند.

از طریق تماس با شماره های 09198017431 یا 09122376104 با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *