دکوراسیون اتاق خواب

لحاف لایت چیست؟

لحاف لایت

لحاف لایت، لحافی است با دوخت صنعتی که بدون طرح و نقش است و غالبا به رنگ سفید که از آن برای پر کردن کاور روتختی استفاده می شود.

ولی این روزها برخی افراد تمایل به استفاده این لحاف ها به تنهایی و بدون کاور لحاف دارند؛ به همین دلیل نوع های رنگی لحاف لایت هم به خاطر هارمونی بیشتر با اتاق خواب وارد بازار شده است؛ که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

لحاف لایت در ابعاد یکنفره و دونفره تولید می شود و بسیار مورد استقبال افرادی است که علاقه مند به اتاق خواب مینیمال هستند.

مزایای استفاده از لحاف لایت

لحاف لایت

اگر شما دوست دارید هر چند وقت یکبار به اتاق خوابتان تنوع بدهید و متناسب با تغییر فصل حال و هوای اتاقتان را عوض کنید؛ لازم نیست که زیاد هزینه و با این کم جایی و کوچک شدن اتاق ها چندین روتختی در کمد انبار کنید.

کافی است یک لحاف لایت بخرید و متناسب با هر فصل یک سرویس کاوری بگیرید و هر وقت خواستید فقط کاور لحاف لایت را عوض کنید. به همین سادگی هر چند وقت یکبار به اتاقتان تنوع میبخشد.

حتی می توانید از لحاف لایت به عنوان پتوی مهمان استفاده کنید.

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام انتخاب روتختی، نحوه شستشوی آن است. به علت اینکه براحتی میتوانیم کاور را از لحاف لایت جداکنیم؛ هر کدام از لحاف لایت یا سرویس کاوری که کثیف شده باشند؛ میتوانیم آنها را از هم جدا کنیم و براحتی در ماشین لباسشویی بشوییم. فقط هنگام خرید دقت کنید که لحاف لایتی که میخرید قابل شستشو در ماشین لباسشویی باشد.

از دیگر مزایای آن این است که سبک و بسیار گرم است.

طول عمر لحاف لایت نسبتا بالاست و نیازی نیست که پس از مدتی آنرا تعویض کنید.

لحافهای لایت از الیاف ضد حساسیت تهیه می شوند و به این دلیل مناسب تمام افراد می باشند.

روش شستشوو نگهداری لحاف لایت

لحاف لایت

برای شستشوی لحافهای لایت به خاطر داشته باشید که اصلا از آب داغ استفاده نکنید و حداکثر دمایی که استفاده میکنید بهتر است 30 درجه سانتی گراد باشد تا لحاف آسیب نبیند.

به هیچ وجه از پودرهای آنزیم دار استفاده نکنید و به جای آن از مایع شستشوی مخصوص لباسهای رنگی استفاده کنید.

از آویزان کردن و چلاندن لحاف خودداری کنید.

برای خشک کردن لحاف بهتر است از خشک کن لباسشویی استفاده نکنید و اگر ناچار به انجام اینکار هستید حتما از کمترین دور خشک کن استفاده کنید.

برای خشک کردن لحاف روتختی بهتر است آنرا در یک سبد قرار دهید تا آبش برود و سپس آنرا روی یک سطح صاف پهن کنید و با کمک نور خورشید خشک کنید تا ضد عفونی نیز شود.

برای اینکه اطلاعات بیشتری راجع به شستشوی روتختی کسب کنید پیشنهاد میکنم که مقاله راهنمای جامع شستن روتختی در منزل را مطالعه کنید.

سخن پایانی

لحاف لایت

در این مقاله با لحاف لایت آشنا شدیم و سپس به بیان مزایای استفاده ازآن پرداختیم. و سپس در مورد نحوه صحیح شستشوی لحاف صحبت کردیم.

اگر جزو افرادی هستید که تنوع دادن به اتاق خواب و تغییر دکوراسیون آن جزو دغدغه های شماست؛ پیشنهاد میکنم حتما از لحاف های لایت برای سرویس روتختی خود استفاده کنید؛ زیرا با تعویض کاور روتختی می توانید از از چندین روتختی برای تغییر دکوراسیون فصلی اتاق استفاده نمایید.

در آخر خوشحال میشویم که اگر از لحافهای لایت استفاده کرده اید و نظری در این باره دارید تجربیاتتان را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

چنانچه سوالی در مورد کالای خوابی که میخواهید تهیه نمایید دارید؛ یا اینکه سوالی راجع به نحوه ثبت سفارش یا پیگیری کالای ارسالیتان دارید؛ می توانید از طریق تماس با شماره های 09122376104 یا 09198017431 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *