راهنمای خرید جهیزیه

راهنمای کامل خرید روتختی عروس ؛ به همراه 4 نکته کاربردی و مهم

روتختی عروس

برای خرید روتختی عروس به این نکات توجه کنید

,روس-روتختی-عطر

خرید جهیزیه یکی از قدیمی ترین رسمهای مردم ایران زمین است و این خرید یکی از لذت بخش ترین خریدها برای هر دختری می باشد. در خرید جهیزیه معمولا عروسها سعی می کنند که بهترین و باکیفیت ترین و زیباترین اجناس را تهیه کنند که هم بتوانند سالیان سال، با شادی و خاطرات خوش از آن استفاده نمایند و هم بخاطر اینکه لوازم خانه در معرض دید مهمان ها قرار دارد و آنها سلیقه عروس خانم را مورد قضاوت قرار می دهند.

یکی از جذاب ترین قسمتهای خرید جهاز خرید سرویس روتختی عروس است. زیرا اتاق خواب مکانی است که رابطه عشق و علاقه و رابطه عاطفی زوجین را به تصویر می کشد و تختخواب که در کانون توجه قرار دارد؛ به عنوان برجسته ترین نماد، وظیفه اصلی را در این خصوص به عهده دارد.

بنابراین هماهنگی بین تخت خواب و روتختی، از لحاظ طرح، سایز، رنگ و … جزء اساسی ترین نکاتی است که باید در دکوراسیون اتاق خواب آن را مدنظر قرار دهید؛ زیرا بسیار برای افراد اتفاق افتاده است که زیبارین و گرانترین روتختی عروس را خریداری کرده اند، اما زمانی که این روتختی را روی تخت شان پهن کرده اند اصلا از انتخابشان راضی نبوده اند. بنابراین توجه داشته باشید که لزوما گرانترین و زیباترین روتختی، بهترین روتختی عروس برای اتاق خواب نمی باشد.

در مجموعه سرزمین خواب سعی داریم از انواع مختلف روتختی عروس ، مخمل و اسپرت، به همراه سرویس حوله عروس داماد و سجاده و جانماز عروس را ارائه دهیم تا برای هر سلیقه ای و سلایق خاص، محصول قابل ارائه داشته باشیم.

در این مقاله به بررسی نکاتی درباره خرید روختی عروس میپردازیم. بنابراین با ما همراه باشید.

جنس پارچه روتختی عروس و مدلهای آن

روتختی عروس صورتی

اغلب افراد وقتی که میخواهند اقدام به خرید روتختی عروس بکنند ظاهر زیبا و پر زرق و برق و جذابیت روتختی را مدنظر قرار میدهند؛ در حالیکه روتختی های پر زرق و برق قیمت بیشتری دارند و شرایط نگهداری سخت تری دارند و در عین حال کاربرد کمتری نیز دارند.

به علت اینکه همه دوست دارند خواب راحت و آرامی داشته باشند ولی اگر موقع خواب تور و ملیله منجوق همش با پوستمون د رتماس باشه و همش به صورتمون بخوره آرامش و خواب راحت رو ازما میگیرد. بنابر این این مدل روتختی عروس که تور دوزی شده و ملیله منجوق و کلی کار دست داره رو فقط میشه نهایتا یک ماه به خاطر زیباییش تحمل کرد. بعد از اون مجبور به تعویض این مدل روتختی می شوید.

اگر علیرغم تمام نکاتی که ذکر شد باز هم علاقه مند به خرید این مدل روتختی ها هستید؛ حتما به این نکته توجه کنید که پارچه قسمت زیری لحاف از جنس نخ پنبه یا کتان نخ باشه که پوستتان را اذیت نکند و بدنتان دچار تعریق نشود زیرا عرق کردن در زمان خواب باعث تجمع باکتری و بوی نامطبوع خواهد شد.

بنابر این هنگام خرید روتختی عروس، حتما به جنس پارچه و زیبایی و کیفیت آن هم زمان با هم توجه داشته باشید. زیرا اینها مکمل یکدیگر می باشند.

به تعداد تار و پود هم توجه داشته باشید زیرا تعدار تار و پود بیشتر در یک سانت از پارچه نشان دهنده مرغوبیت بیشتر آن است.

معمولا از روتختی مخمل ، روتختی ژاکارد یا روتختی سه بعدی برای جهیزیه استفاده می کنند، زیرا هم زیبا هستند و هم قابل استفاده روزانه می باشند.

اندازه روتختی عروس

روتختی عروس رنگ سبز

نکته مهمی که در بیشتر مواقع به آن توجه نمی شود سایز تخت و تشک است. موقع خرید سرویس خواب دقت کنید که اندازه تخت و تشک و روتختی باهمدیگر متناسب باشد؛ زیرا اگر به این موضوع توجه نکنید،بزرگ و کوچک بودن هر یک از تخت یا تشک یا روتختی، هم هنگام خواب برایتان دردسر ساز خواهد شد؛ هم اینکه سرویس خوابتان جلوه زیبایی نخواهد داشت.

از طرف دیگر هنگام خرید روتختی به این نکته دقت کنید که سایز روتختی متناسب با قد و ابعاد افرادی باشد که از آن استفاده می کنند. زیرا روتختی کوچک، فرد را گرم نمی کند و روتختی بزرگ باعث کلافه شدن می شود.

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در این مورد، به مقاله سایز استاندارد روتختی چقدر است؟ مراجعه نمایید.

شستن روتختی عروس

در مقاله ” راهنمای جامع شستن روتختی در منزل ” به طور کامل طریقه شستن صحیح روتختی را شرح دادم. به طور خلاصه برای شستشوی روتختی به موارد زیر توجه کنید:

  • برای شستشوی بهتر و حفظ کیفیت روتختی، ابتدا به دستور شستشوی همراه محصول دقت کنید.
  • از شستن روتختی با دمای بسیار گرم خودداری کنید؛ بهترین دما برای شستشو دمای 30 درجه است.
  • از دور کند خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنید.
  • از چلاندن و آویزان کردن روتختی پرهیز کنید؛ باید روتختی را در یک سبد قرار دهید تا آب اضافه آن خارج شود، سپس آنرا در یک جای مسطح پهن نمایید.
  • از شستشوی روتختی و ملحفه با پودرهای آنزیم دار پرهیز کنید؛ مایع شستشوی پارچه های رنگی بهترین گزینه برای شستن روتختی می باشد.
  • از خیساندن محصولات دارای الیاف مانند لحاف و بالش، به مدت طولانی پرهیز کنید.

بهترین زمان خرید روتختی عروس

روتختی-عروس-گلدان-تخت-میز

اگر در حال تغییر دکوراسیون هستید، یا در حال خرید جهیزیه می باشید؛ بهترین زمان برای خرید روتختی، زمانی است که شما سبک دکوراسیون اتاق خوابتان را انتخاب کرده اید و تمام وسایل آنرا چیده اید؛ زیرا روتختی باید با سبک دکوراسیون شما هماهنگ باشد.

چون روتختی تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب است بنابراین باید آنرا در آخر و بعد از چیدن تمام وسایل اتاق خواب تهیه نمایید

جمع بندی نکاتی برای تهیه بهترین روتختی عروس

روتختی یکی از وسایل اتاق خواب است که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی اتاق خواب دارد و برای اینکه دکوراسیون زیبایی داشته باشید باید روتختی را بعد از چیدن تمام وسایل اتاق تهیه کنید تا متناسب با سبک دکوراسیون و وسایل اتاق خواب انتخاب شود.

برای خرید روتختی عروس فقط زیبایی آنرا مدنظر نداشته باشید و به این نکته هم توجه نمایید که این روتختی را میخواهید چند سال استفاده کنید و اینکه باید پوستتان را آزرده نکند و باید بتوانید زیر آن با آرامش بخوابید و عرق نکنید. بنابراین بهتر است برای خرید روتختی عروس سراغ روتختی های توردار و پر از ملیله منجوق نروید.

سرزمین خواب با هدف ارائه بهترین محصولات، روتختی عروس، روتختی، بالش و تشک با جنس رنگ و طرحهای متنوع را به شما عرضه میکند.

برای مشاوره انتخاب روتختی عروس یا سایر محصولات کالای خواب، کافی است با مشاوران ما در سرزمین خواب از طریق شماره های 09122376104 یا 09198017431 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *