راهنمای خرید جهیزیه

راهنمای جامع انتخاب سرویس حوله عروس داماد

سرویس حوله عروس داماد

یکی از خریدهای جهیزیه، خرید سرویس حوله عروس و داماد است. سرویسهای حوله بسیاری در بازار وجود دارند که جنسهای مختلف و قیمتهای بسیار متنوع تری دارند.

در این مقاله به شما کمک میکنم که تا با انواع ست حوله عروس داماد آشنا شوید تا بتوانید ست حوله مناسب جهیزیه خود را انتخاب کنید.

همچنیین نکاتی را که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید را هم می گویم تا خرید مطمئن تری را تجربه کنید. زیرا حوله یک وسیله ای است که ارتباط مستقیم با پوست بدن دارد و این نکته بسیار مهم است که آلرژی زا نباشد و بعد از استفاده آن پوست ما دچار مشکل نشود و بتوانید چندین سال با خیال راحت از آن استفاده کنید.

سرویس ست برای حوله عروس و داماد بهتر است یا نیم ست یا حوله تک؟

سرویس حوله عروس داماد 8 تکه

یکی از نکاتی که همان ابتدای راه باید به آن توجه کنید این است که برای خرید جهیزیه سرویس کامل حوله عروس داماد نیاز دارید یا نیم ست یا حوله تک.

بنابراین ابتدا تکه های موجود در سرویس کامل حوله عروس داماد و همچنین تکه های نیم ست را به شما معرفی میکنم تا انتخاب برایتان راحتتر شود.

سرویس حوله عروس داماد 8 تکه؛ کاملترین سرویس حوله

سرویس حوله عروس داماد 8 تکه کاملترین سرویس حوله می باشد. بسیاری از افراد می خواهند برای خرید جهیزیه سنگ تمام بگذارند و تمام وسایل ضروری و غیر ضروری زندگی را تهیه کنند. به این افراد پیشنهاد میکنم که ست کامل سرویس حوله عروس را تهیه نمایند. زیرا با خرید این ست دیگر نیازی به خرید حوله های دیگر به صورت جداگانه نخواهد بود.

به عنوان مثال حوله استخری هنگام مسافرت یا رفتن به استخر یا دریا کاربرد دارد.

حال ببینیم سرویس دوقلوی 8 تکه عروس داماد شامل چه تکه هایی می باشد. این ست شامل موارد زیر می باشد:

  • حوله تن پوش ( حوله پالتویی ) زنانه و مردانه: 2 عدد
  • حوله استخری مناسب برای استخر و مسافرت: 2 عدد
  • حوله دست و صورت هماهنگ با طرح و رنگ حوله تن پوش عروس و داماد: 2 عدد
  • دمپایی حوله ای مخصوص حمام: 2 جفت

این ست یکی از پرفروش ترین ستهای بازار می باشد زیرا بسیار کامل است. البته به علت تعداد زیاد ست یکی از گرانترین ست ها نیز می باشد.

به علت اینکه دمپایی حوله ای برای بسیاری افراد کاربرد زیادی ندارد و برخی افراد به خرید آن در ست جهیزیه علاقه ای ندارند؛ کارخانه ها این تکه را از برخی ست ها حذف کردند تا سلایق مختلف را پوشش دهند و همچنین قیمت ست کمتری ایجاد کنند.

به این علت ستهای 6 تکه وارد بازار شدند.

سرویس حوله عروس و داماد 6 تکه

دمپایی حوله ای برای بسیاری از عروس و دامادها جزء ضروری زندگی محسوب نمی شود و علاقه ای به خرید آن ندارند. بنابراین به این افراد خرید ست 6 تکه را توصیه می کنم.

این ست مانند ست 8 تکه می باشد و فقط 2 جفت دمپایی ندارد. این ست شامل 2 عدد حوله پالتویی و 2 عدد حوله استخری و 2 عدد حوله دست و صورت می باشد.

به علت اینکه این ست دمپایی حوله ای ندارد؛ از قیمت کمتری در مقایسه با ست 8 تکه برخوردار است.

سرویس دوقلوی 4 تکه حوله عروس و داماد؛ یک انتخاب اقتصادی و به صرفه

تعدادی از عروس دامادها به علت شرایط اقتصادی، فقط علاقه مند به خرید ضروریات زندگی برای جهیزیه می باشند؛ و می خواهند اقلام غیر ضروری را در خرید حذف نمایند. به این خانواده ها سرویس 4 تکه را پیشنهاد می کنم. این سرویس شامل 2 عدد حوله تن پوش و 2 عدد حوله دست و صورت می باشد.

در واقع در این ست، حوله استخری و دمپایی حذف شده است. به همین خاطر از قیمت کمتری در مقایسه با دو ست قبل برخوردار است.

نیم ست حوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *