دکوراسیون اتاق خواب

بهترین انتخاب روتختی نوجوان

روتختی نوجوان

هنگام خرید روتختی نوجوان به این نکته بسیار دقت داشته باشید با توجه به این که نوجوانی، یک رده سنی بسیار حساس می باشد؛ و نوجوانان در این مقطع زمانی به یک سلیقه و شناخت نسبی رسیده اند و همچنین بسیار نیاز دارند که یک اتاق دنج و آرام داشته باشند؛ بهتر است که انتخاب روتختی نوجوان را به خودشان محول کنید و فقط یک شناخت کلی بابت جنس و طرح آن و همچنین رابطه انتخاب روتختی نوجوان با دکوراسیون اتاق خواب به او بدهید.

حس اینکه نوجوان اتاق خوابش را طبق سلیقه شخصی اش دیزاین کرده و خودش روتختی را انتخاب کرده؛ حس بسیار زیبا و غرورآفرینی است. بنابراین این حس زیبا را از فرزندان دلبندتان دریغ نکنید.

در این مقاله سعی میکنم نکات مهمی را که برای خرید روتختی نوجوان به آن نیاز دارید بیان کنم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

برای اینکه فرزندتان انتخاب بهتری داشته باشد توصیه میکنم مطلب ” 9 اشتباه رایج هنگام خرید روتختی ” را توصیه نمایید که بخواند یا شما مطالعه کنید وخلاصه نکات مهم آن را به او منتقل نمایید.

اگر می خواهید فرزند دلبندتان ساعاتی را که در فضای اتاقش می گذراند ساعات دلچسب و آرامش بخشی باشد؛ حتما ادامه این مطلب را مشاهده نمایید. به علت اینکه انتخاب روتختی مناسب تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون اتاق خواب دارد.

نکات مهم در هنگام انتخاب روتختی نوجوان

روتختی نوجوان

نکات مهمی که در هنگام انتخاب روتختی نوجوان باید به آنها توجه کنید؛ جنس روتختی و طرح آن می باشد.

بسیاری از فرزندان در این گروه سنی اتاق خوابشان را پر از ماشینهای مورد علاقه شان یا شخصیتهای فوتبالی مورد علاقه شان یا بازیگرهای محبوبشان یا … می کنند و حتی اگر روتختی ای که عکس شخصیت مورد علاقه شان یا تیم مورد علاقه شان را داشته باشد به آنها پیشنهاد کنید بسیار استقبال می کنند.

اما در این بین نوجوانانی هستند که بیشتر از هر چیز این برایشان مهم است که فضای اتاقشان به رنگ دلخواهشان باشد.

در ادامه روتختی های مورد پسند هرکدام از این گروه را هم به شما معرفی می نمایم. بنابراین با ما همراه باشید.

انتخاب جنس روتختی نوجوان

هنگام انتخاب روتختی نوجوان ، اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید، جنس روتختی می باشد. زیرا این سن ، سن بسیار حساسی است و پوست فرزندانتان در این رده سنی بسیار حساس است و بیشتر نوانان مبتلا به پوست جوش دار می باشند.

بنابراین هنگام انتخاب روتختی، به جنس روتختی بسیار توجه کنید؛ چون روتختی به طور مستقیم با پوست در تماس است. بنابراین جنسی را خریداری نمایید که ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی نکند. بهترین جنس روتختی برای نوجوان، روتختی کتان نخ می باشد.

به این نکته نیز بسیار توجه داشته باشید که چون روتختی نوجوان بسیار شسته می شود؛ جنسی را خریداری نمایید که کیفیت خوبی داشته باشد و در اثر شستشوی زیاد رنگش نرود و پارچه پرز پرز نشود.

بیشترین پارچه های روتختی نوجوان موجود در بازار پارچه های کتان نخ، پارچه های ساده، پارچه های طرحدار و سه بعدی می باشد.

روتختی های ساده علاوه در داشتن تنوع بسیار زیاد در رنگ، از قیمت مقرون به صرفه تری نیز برخوردار می باشند و با دکوراسیونهای مختلف براحتی هماهنگ می شوند.

طرح های مختلف روتختی نوجوان

روتختی نوجوان جزو روتختی هایی است که بسیار متنوع می باشد. درواقع به لحاط اقتضای سن نوجوانی که بسیار علاقه مند به تنوع می باشند؛ روتختی های نوجوان هم با توجه به این نکته دارای تنوع بسیاری می باشد.

بسیاری از روتختی هایی که الهام گرفته از شخصیتهای کارتونی می باشند نیز موجود است.

همچنین تنوع رنگی هم در روتختی های نوجوان بسیار زیاد می باشد و دست نوجوانان برای انتخاب روتختی مورد علاقه شان را باز می گذارد.

اگر فرزند شما علاقه مند است که اتاقش پر از عکسهای بازیگرهای مشهور یا فوتبالیستهای معروف یا ماشینهای مورد علاقه اش یا … باشد؛ بهترین گزینه برای انتخاب روتختی برای این عزیزان روتختی های سه بعدی است.

سرزمین روتختی های سه بعدی یک سرزمین بسیار وسیعی می باشد. در سرزمین روتختی های سه سه بعدی حتی این امکان نیز وجود دارد که طرح مورد علاقه تان را به ما بدهید و روتختی مورد علاقه تان را داشته باشید.

اما اگر فرزند دلبندتان بیشتر به این موضوع علاقه دارد که رنگ اتاقش، به رنگ مورد علاقه او باشد؛ بهتر است که روتختی های ساده را به او پیشنهاد دهید.

روتختی های ساده دارای تنوع بسیار زیادی در رنگ می باشند و براحتی با دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ می شوند.

روتختی نوجوان دخترانه

دختر خانم ها علاقه مند به رنگهای شاد و روشن می باشند وقتی هم که برگتر می شوند و به سن نوجوانی می رسند هم معمولا سراغ روتختی های اسپرت و فانتزی می روند. روتختی ساده نیز امروزه به دلیل هماهنگ شدن با دکوراسیونهای مختلف طرفداران زیادی پیدا کرده است.

برای انتخاب روتختی دخترانه به این نکته توجه کنید که اگر می خواهید اتاق خواب زیبا و شیکی برای دخترتان درست کنید بسیار خوب است که پرده از طرح روتختی هم استفاده کنید تا دکوراسیون زیباتری ایجاد کنید.

امروزه روتختی سه بعدی هم بسیار مورد توجه نوجوان ها قرار گرفته است. زیرا دست فرزندتان در انتخاب طرح و رنگ روتختی سه بعدی باز است و تنوع طرح و رنگ روتختی سه بعدی بسیار زیاد است.

علاوه بر این حتی می توانید طرح دلخواهتان را روتختی چاپ کنید.

روتختی نوجوان پسرانه

پسرها در سن نوجوانی اغلب علاقه مند به انتخاب تم های تیره هستند بنابراین رنگهای سرمه ای، طوسی، قهوه ای و سبز یشمی انتخابهای این رده سنی می باشند.

اغلب پسرها علاقه مند به طرح های موتور و ماشین و فوتبالیستهای مورد علاقه شان می باشند. به این خاطر روتختی های سه بعدی انتخاب بسیار مناسبی برای آنها می باشد.

همینطور روتختی های ساده نیز برای اتاق پسران بسیار مناسب می باشد.

جمع بندی

روتختی یکی از بخش های اصلی در دکوراسیون اتاق خواب می باشد؛ بنابراین هنگام انتخاب آن مخصوصا هنگام انتخاب روتختی نوجوان باید بسیار دقت کنید که هم مورد پسند نوجوانتان باشد و هم برای دکوراسیون اتاق خوابتان مناسب باشد.

همانطور که در مطالب بیان شد هنگام انتخاب روتختی نوجوان اولین موردی که باید به آن دقت کنید جنس آن می باشد.

سپس طرح روتختی را طبق سلیقه و همچنین دکوراسیون اتاق خوابتان انتخاب کنید. اگر می خواهید روتختی را برای هدیه به یک نوجوان خریداری کنید؛ روتختی ساده کم ریسک ترین طرح می باشد. چون با سبک های مختلف دکوراسیون هماهنگ می باشد و بسیار شیک هم می باشد.

فقط کافی است رنگ مورد علاقه نوجوانی را که می خواهید برای او روتختی بخرید را بدانید و همان رنگ روتختی ساده را برای او بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *